Coming up soooooon! ;)

Hejhej!!
Den här dagen har väl varit lite sådär.. Först imorse så tvättade jag alla mina kläder, för jag är så grymt slavrig med att slänga de i tvätten (a) och sen har jag städat mitt rum och pluggat. Kul va? Eller jag har varit i Farsta med Vican också, kulkul :) Sitter just nu och laddar upp en låt jag spelade in lite random för en timme sen. Vet att jag sjunger jätte dåligt, men vafan det är sjukt kul att sjunga och man behöver inte vara bäst i världen bara för att man tycker det är kul eller för att man ska lägga upp det på bloggen. Kanske skämmer ut mig, men SO WHAT? Ser det ut som att jag bryr mi? Haha nej då, men asså det är kul, sen är det upp till er om ni gillar de eller inte :) Puss på er <33
(lägger upp de snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0