Helt okej dag!

Tjaah!

Skolan idag var helt okej. Vi var på national museet tror jag de hette ^^ Vi gick typ runt där inne och kollade tavlor och gjorde lite uppgifter. Det enda roliga med den här dagen var när jag gick runt med Isabelle. En jätte trevlig tjej från min klass! Vi skrattade mycket idag, riktigt kul. Så vi gick tillsammans till tåget och så när vi skulle hem. Och fyfan vilket väder det var, min tröja som jag höll över huvudet var helt dyngsur.. :O ?!
Imorgon så börjar jag 9 så måste åka fett tidigt och imorgon blir de mjukis kläder för vi skulle tydligen ha det på oss? För vi skulle göra nått (vilket jag inte vet vad det är) och då behövde man mjuka kläder :P SPÄNNANDE!!

Ska lägga mig på soffan och vila lite nu, kanske sova, så vi hörs sen!!
Puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0