Avslutar med gammal bild

Hejsaan!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men är sjuk, så har spenderat dom senaste dagarna på soffan eller i sängen. Har kanske gått ut på kvällen lr morgonen men inget mer. Hehe
Igår så träffade jag Mathias, får passa på nu innan skolan börjar för det kanske är massa plugg så man inte orkar/har tid att träffa kompisar i början. Fast det tror jag, man tar sig alltid tid för kompisar elr hur? ;) Men i satt ute lite och snacka sen drog vi hem till mig och han stannade till halv 3 typ och då hade vi bara legat i soffan, kollat tv och käkat fågelfrön, hih. Idag så träffade jag en kompis som gick i min klass från 2:an - 4:an så har inte träffat han sen dess så detvar grymt kul att träffa han igen! Kul att man fortfarande har kontakt liksom!

Mamma tvinga nyss i mig nån jävla hostmedicin eftersom att jag hostar så mycket så att det känns som att lungorna ska spängas typ! Och det är tydligen morfin i den så man blir trött ^^ haha, men de gör inget, ska ställa klockan imorgon så att jag orkar komma upp på måndag. Måste juh upp typ halv 7! Herregud, hur ska jag palla?!! Aja, jag är juh lite morgonpigg av mig så det löser sig nog. Hoppas jag..

Avslutar inlägget med en gammal bild

Haha fyfaan vad man såg ut på den bilden ^^ Och det serut som att jag har linser juh :O 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0