Toppen dag!

Hejhej!

Gud, bara första dagen i skolan och redan dålig uppdatering. Förlåt. Ska försöka med 3 inlägg om dan minst!
Men i alla fall, i skolan var det lugnt. Den var rätt mysig och så, inte jätte stora klassrum men det behövs juh inte för vi är så några. Tror vi var 16 st ungefär i min klass, två killar var de. Bättre de än inget! Hade inte förväntat mig något :)
Vi satt bara med klassen och lyssnade på lärarna typ och fick lite lappar och schema för den här veckan och sen schema för resten av terminen. Sen fick vi gå? Vi var bara där en timme, det är liksom så lång tid det tar för mig att ta mig dit -.- Så det var lite surt ^^

Vid typ 1 så drog jag till stan med Jolle och Mickis, skit kul! Och Mickis fixa håret, slingor och klippte topparna och det blev super snyggt!! :D <33
Här är lite bilder från dagen:


hih älskar er tjejjer! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0