The voice imorgon!


Hej! Igen.. Heh

Idag så har jag inte gjort sådär väldans mycket. Det har varit en ganska "chillig" dag om ni fattar vad jag menar ^^ Men började dagen med att kolla klart på alla "brottet"-avsnitt vi hade hemma med min syrra. Nu är det spännande kan jag säga ;) Runt sex så åkte vi till Sickla och kollade på Eclipse, nya twilight för er som inte visste de? Och jag kan bara säga en sak. Den är värd att se. Den var verkligen bättre än vad jag hade väntat mig. Ser fram emot nästa film. Tro itne att jag är värsta twilight fanet nu för det är jag inte. Dom filmerna är bra en gång sen räcker de. Okej kan erkänna att jag kollade på 1:an 500 gånger men det var juh bara för att den va liksom ny då och han Edward(Robert Pattionson) var juh så j*vla snygg! Haha ^^
Efter bio:n så åkte jag till Skarpnäck för att kolla på min lillebror som spelade baseboll match. Jätte dukig. Det slutade 6-6, riktigt bra jobbat! Eftersom att dom låg under med 6-0 och kom upp till 6 lika?

Det var min dag de. Har inga batterier i kameran så kan inte komma med någon outfit lr nått, kanske kan fixa batterier imorgon men de får vi se! Ska i alla fall gå upp och lägga mig i sängen nu men vi hörs imorgon!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0