Super dag med Jolle!!

Tjaah!

Orkade aldrig blogga igår när jag kom hem för jag var sjukt trött, men vi hade jätte kul i alla fall. Vi satt nedanför ett berg precis vid vattnet och grillade och hade sjukt mys. Vi satt och lyssnade på musik och snackade massa skit ^^ Haha alltid lika kul att sitta och snacka om helt ointressanta grejjer när man är lite flummig och trött på kvällen :p
Imorse så drog jag till gymmet faktiskt, duktiga jag! Hah. Efter de så drog jag och Jolle till stan och kollade lite, skit kul! Haha det händer alltid något knas när vi är i farten ;) höhö ^^
På kvällen så tog vi båten och åkte ut och lyssnade musik och hade super kul verkligen! Fast det var roligast när vi skulle hem.. Det var så jävla mörkt så man inte såg ett smack, bara precis framför sig typ haha ^^

Men men, kommer en video sen och lite bilder kanske om det fanns något seriöst, alla är bara flummiga och jätte fula xD i alla fall på mig haha

Ska typ kolla runt lite nu och lägga in videon sen ska jag lägga mig i sängen och mysa lite med mina underbara älsklingar! (mina katter) Godnatt på er<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0