Sommarparty i kungsan

Tjaah!

Ska försöka komma igång med bloggandet igen :) Har inte gjort så mycket dom här dagarna jag inte har skrivit, har väl varit och badat lite på kvällarna med mina favvo tjejer och sen har jag hängt på ung08 på dagarna typ :) Inte så märkvärdigt liksom!
Ikväll är det sommarparty i kungsan, någon som ska dit och kolla på ison och fille? Dom är sjukt bra, enligt mig i alla fall! Drar in dit till 8 eftersom att de är då det börjar. Så jävla tråkigt att bara hänga där på dagarna för det händer ingenting liksom.. Man kollar in snygga killar och kankse springer på en och en anna kompis inge mer^^ heh.

Sitter just nu i soffan och kollar brottet, som är en dansk serie som är rätt bra faktiskt. Det är lite Beck/Wallander typ vilket jag gillar så .. Skriver innan jag drar, så kommer de upp lite outfit och sånt där ni vet ;) Heh ha en bra dag!


Förresten är det någon som ska på the vocie? ;)


Kommentarer
Postat av: Jag

Såg dig på ung 08 i tisdag ;)

2010-08-12 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0