SLUTA RINGA MIG!

Tjaah!

Slapp dag idag asså.. Vickii sov juh som sagt över här och vi låg inte uppe så länge för jag fick värsta huvudvärken *suck* Men vi låg typ och kollade film ocsen ringde en ovälkommen person igen .. SLUTA RINGA MIG!! Åhh.. Fett irriterande -.- Vill inte veta av dig okej ? :)

Har typ bara legat och segat i sängen idag och kollat på film och sen när Vickii drog så passade jag på att byta lakan och fixa. Sen slängde jag bort all smutstvätt från badrummet som såg ut som en katastrof. Shiit, har blivit värsta petig.. Plockar upp minsta lilla sak i mitt rum när det blir stökig haha, förut slängde jag allt runt mig ^^ Aja hellre de :p Men ska duscha nu och fixa mina naglar. Känner mig jätte ofräsh ochmina naglar är FÖR långa.. Visstdet är fint med långa naglar men för långa är bara äckligt enligt mig.
Skriver senare!

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0