One Week

Som ni kanske har märkt så är jag inte dirket nöjd med min vikt eftersom att jag ofta skriver i bloggen att jag ska träna hårt och gå ner i vikt men gett upp efter nån dag bara. Har lyckats en gång att gå ner i vikt men har snabbt gått upp igen.. Men det ska det bli ändrig på nu, eller ska göra ett försök igen. Fast den här gången ska jag använda mig av lite fusk faktiskt. Jag behöver en knuff i baken känner jag (a).. Så ska testa en grejj som min mamma och hennes kompis testade förut. Det heter One week och det är nån slags soppa man ska dricka till frukost och middag + mat dåra. Fast man får inte käka frukt, dricka kaffe och sånt dära. Mendet gör juh inge med tanke på att jag inte gör de, eller frukt är gott men det händer nästan aldrig att jag äter de ändå.. Fast det enda kruckset är att man ska äta massa grönsaker, och jag är inte bästakompis med grönsaker, så vi får se hur de går.. Man ska tydligen kunna gå ner 2-4 kilo per vecka, me like. Fast asså vikten skiter jag i, det är centimetrara som ska BORT! Men den här har fått goda betyg så hoppas den funkar för mig med! Börjar imorgon, hoppas den inte smakar skit bara, som min hostmedicin! Haha

Såhär ser flaskan ut i alla fall




Uppdaterar mer om den här på lördag nästa vecka, då har det gått en vecka, så får vi se om den ger resultat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0