Ny data!

Hejhej!
Andra skoldagen gick fan fort asså, men det var juh bara för att man visste att vi skulle få en data. HAHA asså jag fattar verkligen ingenting, eller jo jag vet hur man kommer ut på internet men inget mer. Jo e grejj till.. Har lyckats installera mitt trådlösa internet, duktig jag är (a) ..
Men ska fortsätta kolla runt och se ifall jag fattar lite hur den hör grejj funkar :p Även fast vi ska ha nån jävla lektion i 2 timmar och 45 minuter imorgon för att vi ska lära oss datan, så jag slutar 17:45 imorgon, kul va?
Skulle inte tro de va.. ? Ha-ha.
Men som sagt, ska fortsätta kolla nu, puss på er <33



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fan är en data?

2010-08-31 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0