NRJ ikväll!

Tjaah!

Skoldagen idag var också helt okej. Först när vi kom till skolan så fick vi träffa våran SPA lärare och sen hade vi avspänning eller vad det hette ^^ Fast det var skit skönt. Man skulle typ sitta på en stol och fokusera på olika ställen i kroppen och slappna av, jätte skönt! Heh. Sen efter de så käkade vi lunch och sen drog vi till sturebadet på studiebesök. För er som inte vet vad det är så är det ett SPA. Och efter de fick vi åka hem, så jag slutade halv 12 :p haha skit skönt!

Ikväll är det NRJ, kanske har skrivit att jag ska dit? Åker dit tidigare för att slippa betala 150 spänn för att komma in.. Så jag och några kompisar tänkte käka där :) Ska lägga mig på soffan och vila nu, haha mycket vila nu för tiden, men har inte kommit in i "skolrutinerna" än, om ni förstår vad jag menar med de ;) haha Men hare bra så kanske vi ses ikväll på Gröna Lund ;)

Dagens oufit kommer sen :) puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0