Måste ställa klockan imorgon..

Tjaah!

Måste ställa kolckan imorgon för första gången sen Gotland. Har lovat min kompis att följa med henne till hennes skola imorgon för att hon inte riktigt hittar dit, hihi sötnosen<3 Men som tur är så börjar hon halv 1 :p Men måste vara färdig för att åka klockan 11:08. Jobbigt, måste gå upp typ halv 10 :O Men lika bra att vänja sig vid tanken eftersom att jag måste gå upp typ halv 6 på måndag .. Ska nog börja ställa klockan dom här dagarna så att jag orkar komma upp, vill juh inte se ut som ett mongo första dagen med värsta påsarna under ögonen och skit! PINSAMT!! xD haha

Men men, passar hundarna imorgon också så jag får gå upp lite tidigare, men det gör juh inge för att jag kanske med lite tur får belöning. Men jag ställer alltid upp, snälla lilla jag :)
Ska nog gå upp på mitt rum och chilla lite framför en film, eller så ska jag få mamma och pappa och kolla nån film med mig, hih.

Men hare bra så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0