Lite tankar och funderingar ..

Har tänkt lite på era kommentarer som kommer lite kors och tvärs ..
Ena sekunden vill ni att jag lägger upp bilder på mig själv i bikini och ni vill se min kropp osv. Och sen bara för att jag visar magen lite så får man en horstämpel. Jag förstår inte riktigt hur ni tänker där? Och det där med att jag badade med spetstrosor. Det där är två killar jag har känt sen jag var 8 år gammal och dom känner mig hur bra som helst liksom, dom vet ALLT om mig i stort sätt och det var ingen på stranden när vi var där och badade. Det är inte så att jag springer runt i spetstrosor för vem som helst. Knappt att jag gör det hemma? Och man ser juh jätte mycket när man är i vattnet eller hur? ..

Förstår mig inte på er? Berätta lite om vad ni tycket. Vad är mest slampit/horigt?

- Bada med spetstrosor med kompisar man har känt sen man var 8 år

- Lägga ut bikini bilder på nätet

- Ha magtröja


Kommentarer
Postat av: emelie

inget utav det där är horigt eller slampigt? fk tänker väl bara p ditt bästa och hur du klär dig? alltså, du får ju klä på dig exakt vad du vill.. Det är inte så att folk bryr sig så tror jag, dom tänker väl mer på vad andra får för uppfattning. Är det sommar, fine.. klar tman ska ta kort om man vill i bikini och lägga ut på bloggen, om du tycker det är snyggt med det du hade här om dagen, leggins och magtröja, ha det om du tycker det är snyggt, bada i spetstrosor om duvill, haha. Det är som sagt du som får ta konsekvenserna och om du tar det hårt, så tycker jag att du ska tänka lite på vad d har p dig (; jag tror inte bara personerna tnker på vad du ha på di, utan vad du säger i bloggen tex en sak jag störde mig på var när någon frgade om du hade sex även o du inte va i ett förhllande, då svarade du ''beror på med vem det skulle vara med'' , det låter horigt.. det är ditt privatliv, do what u want men gör ingenting du ångrar sen(;

bara ett tips, ha det bäst och lycka till på gymnasiet^^

2010-08-01 @ 19:12:48
Postat av: Anonym

håller med Emelie halvt, inget av det är slampigt, din blogg dina bilder, du bestämmer helt själv om vad du ska skriva eller lägga ut för bilder om inte folk gillar det får dom väll sluta läsa eller bara acceptera det du lägger ut

2010-08-04 @ 18:47:32
URL: http://elliwas.blogg.se/
Postat av: magda

inget är slampigt, go for it haha :D gör var du vill och skit i vad resten säger, synd att inte människor fattar bättre än att sitta och säga sånt. Du är bättre än all dendär skiten and you know it :D är så galet trött på samhällets syn på hur man ska vara som brud, det är härligt med folk som kan bjuda lite på sig själva, man måste inte alltid vara så "fin". älskar dig gulle saknar dig puss puss

2010-08-11 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0