Kvällen

Hejhej!

Nu är jag hemma igen efter underbar kväll! Först när vi kom till stan (jag och Jolle) så drog vi och käka, hon subway och jag en hamburgare på donken ^^ haha va inte jätte hungrig så det fick bli litet, jag menar 10 spänn? ;) haha Sen så drog vi inte till Grönan och fan va lite folk det var på NRJ!!? Detvar fan 1000 gånger bättre än the voice.. Inte svettigt och äckligt, man blir inte våldtagen, man får plats att stå på OCH det är bra artister. Så ni som inte gick, ni missade något riktigt bra!
Innan NRJ började så träffade vi Isabelle och hennes kompisar en stund, jätte kul :) Och sen skulle dom dra och åka massa karuseller så jag och Jolle bestämde oss för att gå Spökhuset. Och som sagt jag brukar aldrig bli rädd och tycker det där spökhuset är jätte fjantigt. Men för er som känner min underbara vän Jolle och vill på rädd på RIKTIGT så är det bara att gå med henne. Fyfaan va hon skrämde livet ur mig, hu skrek vart vi än gick herregud.. Och sen när man gick på den där bron där inne ni vet? Så precis när vi skulle gå av den så kommer ett spöke fram och går mot oss såvi fick panik! Och typ sprang tillbaka över bron och sen typ klämde han in oss så när jag fick chansen så tog jag tag i henne och sprang för somfan där ifrån.. Haha och sen hade det inte kommit något på ett tag och helt plötsligt är det en tjej som öppnar en dörr och kommer ut rätt mot oss och detär juh bäcksvart där inne så vi sprang rätt in i en vägg xD !!! HAHA det var det roligaste asså :P Så det var sjukt kul!

Sen åkte vi hem efter konserten, som var super! Kommer upp bilder imorgon efter skolan. Fick inte så många bra och sen dog mobilen också -.- *suck*
Men vad gör man?

Här är i alla fall kvällens outfit


Men ska sova nu så jag orkar komma upp imorgon, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0