Joss svarar

Kommentar : inget utav det där är horigt eller slampigt? fk tänker väl bara p ditt bästa och hur du klär dig? alltså, du får ju klä på dig exakt vad du vill.. Det är inte så att folk bryr sig så tror jag, dom tänker väl mer på vad andra får för uppfattning. Är det sommar, fine.. klar tman ska ta kort om man vill i bikini och lägga ut på bloggen, om du tycker det är snyggt med det du hade här om dagen, leggins och magtröja, ha det om du tycker det är snyggt, bada i spetstrosor om duvill, haha. Det är som sagt du som får ta konsekvenserna och om du tar det hårt, så tycker jag att du ska tänka lite på vad d har p dig (; jag tror inte bara personerna tnker på vad du ha på di, utan vad du säger i bloggen tex en sak jag störde mig på var när någon frgade om du hade sex även o du inte va i ett förhllande, då svarade du ''beror på med vem det skulle vara med'' , det låter horigt.. det är ditt privatliv, do what u want men gör ingenting du ångrar sen(;
bara ett tips, ha det bäst och lycka till på gymnasiet^^

Svar : Nej bra det tycker inte jag heller. Jo tänker på mitt bästa genom att kalla mig hora och säga att jag är en slampa, det tar jag som att dom vill mitt bästa ;) Och jag skiter fullständigt i vad folk tycker om vad jag har på mig, tar inte illa upp för kommentarerna heller för den delen, undrar bara hur folk tänker?
Och klart det är skillnad om man är och badar och tar kort men inte om man BARA tar kort helt random hemma och lägger upp.. Och som sagt, jag tar konsekvenserna eftersom att jag vet hur folk fungerar. Men fattar fortfarande inte hur man kan skämmas över sina vännerr över deras klädstil, sånna människor är det juh bara synd om. Det är pinsamt när man skämms över sina vänner.. Det är dom vännerna man ska skämmas över :S 
Sen det där med att du störde dig på "det beror på med vem det skulle vara med" kan förklara tydligt hur jag menade: Det jag menade var att jag skulle göra de ifall jag gillade killen även om vi inte var tillsammans. Skulle inte knulla runt med vem som helst .. ? Men du som känner mig borde juh veta de ? :S
Jag ångrar inget jag gör .. Står för vad jag säger OCH gör, punkt slut.

Men tack lilla gumman för dina "tips" , och jaa självklart kommer jag ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0