I paketet..

Mamma kollade juh brevlådan när vi kom hem och jag hade fått ett paket! Och jag tänkte att vem fan kunde de vara ifrån?^^ Det var min skola som hade skickat de! Som ni vet så ska jag juh gå en linje med SPA friskvård och hälsa? Så jag fick ett SPA kit! Guud så gulligt! Det var med ett kristallstearin ljus, skrubbgel och en skrubbvante, skit najjs juh. Vilken bra skola man har valt asså. Haha, så jag ska ta mig ett varmt bad och tända ljuset och ha lite spakväll lite såhär dan innan skolan ;) Perfekt!

Här är kitet jag fick:



Jätte fint! Så tack så mkt! <3


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, du jag tänkte höra med dig hur många poäng var man tvungen att ha för attt kommma in på dne linjen ? för jag vill gärna byta dit haha. Frisör var inge för mig(A<3

2010-08-22 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0