Har tråååååkigt

Asså jag vet inte vad jag ska göra.. Klockan är bara 23:09 och jag har verkligen ingenting för mig!! Så himla tråkigt. Bläääh.. Vad fan gör man när man har tråkigt ? Någon som har lite förslag på vad man kan göra när man har tråkigt? Kanske ska man sätta på en film och ligga och mysa i sängen. Men vet inte, vill inte somna för då vaknar man sådär äckligt tidigt. Vill juh njuta av sista veckan på lovet liksom, till skillnad från dom som börjar imorgon, stackars dom!! Vilken tur att man valde rätt skola (a) Hih, fast jag går i och för sig inte på sommarlov förän 17 Juni, men men ^^

Aja, bjuder på sån där meningslös lista som man lätt hittar på t ex bilddagboken ;) Kommer i ett annat inlägg så förhoppningsvis får ni veta lite mer om mig :) Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0