Har faktiskt saknat dig. <3

Tjaah!

Super kul med Jossan idag. Vi drog först till Farsta och kollade på present till hennes pappa och sen köpte vi glass på donken och då sprang jag på Ankan och Selle, kulkul. Efter de drog vi till Liljeholmen och kollade vart min skola låg eftersom att jag inte hade kollat upp de tidigare. Den låg precis utanför Liljeholmen centrum, härligt! Jätte fint var det där också ska jag säga. Hoppas det är fint inne också!

Efter allt resande fram och tillbaka så drog vi till Willy:s och sen hem till mig och kollade på film :) Efter de har jag inte gjort så mycket mer än att spelat GH med min lillebror.
Imorgon ska jag vara hundvakt. Eller jag ska gå ut och gå med mammas och pappas kompisar hundar för dom inte skulle vara hemma imorgon för att deras dotter har skadat sig ordentligt och ligger på sjukhus, stackarn har spräckt njuren :( Ajaj. Tänker på dig gumman<3

Ska kolla lite på facebook nu och göra lite te. Har jätte ont i mina lungor av någon anledning. Antingen så kommer jag bli förskyld eller så är det lunginflamation vilket jag inte hoppas på!!
Skriver innan jag ska sova, Puss så länge <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0