Hade ALDRIG pallat ..

Tjaah!

Sent första inlägg idag, men har hunnit med en hel del idag :) Imorse satt jag en stund framför tv:n och kollade på Top model 4, har blivit en liten vana typ.. ? haha Och sen drog jag upp till hundarna och gick en runda med dom och sen har jag fixat hemma och duschat och gjort mig i ordning och sånt dära :)
Ska snart iväg och rasta hundarna igen. Tur att jag inte har hund, skulle ALDRIG palla asså ^^ haha därför nöjer jag mig med mina älsklingar jag har hemma<33
Men innan jag går ut med dom så ska jag lämna Ankans betyg skit.. -.-
Så sitter just nu och väntar på han och Selle typ.

Senare idag ska jag försöka träffa Vickii som började skolan idag, stackarn men hon hittade en ny kompis som verkar jätte trevlig! Nils hette han :D haha gulligt! Hoppas jag också hittar någon schysst i min nya klass, och att det inte är värsta töntklassen.. Heh, om jag inte träffar henne blir det nog en hemma dag, är på chill humör liksom igår. Tröttmössa man är nu för tiden då!
Men ska äta nått lite snabbt, känner att jag är lite hungrig, men skriver mer sen.

Pöss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0