Godnatt på er !

Hejhej!

Har inge annat skriva för tillfället så tänkte bara säga godnatt och lycka till, till alla som börjar skolan imorgon! Asså en sak jag tycker är lite konstigt är att jag inte är ett dugg nervös.. ? Jag som brukar vara nervös för att träffa någon ny kompis typ? HAHA! Så blyg är jag :$ Heh, men nu ska jag träffa en hel klass med nya människor och det enda jag tänker på är typ när jag måste gå upp för att hinna bussen och vilkakläder jag ska ha på mig typ .. Måste juh göra bra första intryck juh ;) Heh, men jag antar att nervositeten kommer när man väl är klar och sitter på bussen på väg dit. Men ska inte tänka på de nu, det ska bli skit kul!
Kan inte lova att jag hinner skriva innan jag åker imorgon men ska i alla fall skriva direkt när jag kommer hem!

Hörs imorgon! Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0