GodMorgon!

Godmorgon till er alla som är vakna ^^

Herregud vad varmt det är ute, det är helt galet. Hoppas det inte är lika varmt ikväll annars kommer det bli svettigt, och det är så äckligt när man står så nära och alla är helt genomsura ;S Heh, det är det enda negativa med the vocie eller alla andra festivaler och de jag tog upp igår.
Drar inte in till stan så tidigt, drar nog nån timme innan de börjar bara :) Blir se segt att bara stå där annars.. Frågan är bara vad i h*lvete man ska ha på sig? Känner mig inte så taggad på att dra dit med typ shorts med tanke på i torsdags. Så det blir väl jeansleggins eller leggins och linne, annars kommer man juh döoch jag har ingen lust med att svimma bland allt folk! Haha

Ska plocka fram lite kläder nu, så jag slipper stressa sen. Har ändå inge för mig! Heh
Vi ses kanske ikväll ;) PÖSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0