Fyfaaaaan va äckligt!

Godmorgon!

Har hostat hela natten verkligen, inge kul alls.. Fast jag är inte hes idag! Skönt. Vill bli av med hostan nu också, den är sjukt jobbig asså. Men skit i de nu!

Skulle juh testa One Week, och fyfaaaaan va äckligt det va! Fick hålla för näsan och stå ut, ska man vara fin får man lida pin eller vad säger man ;) Hehe. Fast det jobbiga är att jag måste dra i mig två glas om dagen och man fick tydligen knappt äta något heller. Herregud, hur ska detta gå?!! Så idag än så länge har jag druckit såndär grejj till frukost och nu sprecis har jag ätit lite mellanmål. Avokado blev de, jätte gott. Men nu får jag inte äta mer idag, bara ett till glas med One Week och lite kyckling till middag. Hoppas jag klarar veckan i skolan nu, men då kommer jag käka vanlig lunch och dricka One Week till middag. För lite pinsamt att komma första dagarna och bara sitta där och hålla för näsan och dricka de där till luch och bah: Nej jag bantar.. haha fett pinsamt! Så de håller jag till bloggen ;) Men det festliga med det här är att man inte blir hungrig, man tänker inte på att man vill äta liksom, vilket jag ahr problem med. Om jag har tråkigt går jag till kylskåpet och kollar om det finns något gott att äta.. Inte okej! Men nu ska jag kolla lite tv och fortsätta chilla :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0