Fint väder !

Godmorgon!

Vaknade av att pappa kom in i mitt rum och bad mig komma upp och äta frukost med han och mamma för att det var så fint väder, så dom tänkte äta ute. Brukaroftast bli skit irriterad när någon kommer in och väcker mig men nu var det juh fint väder ute så det kan man juh inte missa eftersom att det ska bli skit hela veckan.. Måste ner till båten och tömma den på regnvatten också, eftersom att det har regnat så j*vla mycket nu i veckan.
På tal om båten så ska jag och pappa testa båtmotorn idag. Den har varit trasig så han har lagat den.

Kommer för det mesta vara hemma idag och hjälpa pappa hemma eftersom att utbyggnaden inte helt är färdig än och sen åkerjag och mamma och köper nya skor till mig, eftersom att mina verkligen har gjort sitt nu. Dom är helt svarta och det är hål lite här och där ^^ Så det ska fixas nya.

Men ska åka snart, så puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0