Efter schemat på måndag

Hejhej!

Kul dag idag. Eller aa det var väl som alla andra dagar den här veckan.. Började vid 9 i klassrummet och snackade om lite policy vi har i skolan och sånt där. Sen gick vi runt en sjö och då blev vi indelade i par, två och två för att lära känna varandra mera och sen fick vi gå hem.. Haha så slutade typ 12 ^^
På måndag börjar vi efter schemat, spännande. Jag ser mest i fram emot fredagarna och torsdagarna när vi har SPA men vi får väl se, nya lärare som kanske gör lektionerna roliga ;) heh

Men nu ska jag hjälpa pappa med att vika tvätt och sen så ska jag ner och tömma båten, eftersom att det har regnat så mycket på nätterna och så. Och ikväll så ska några kompisar låna båten för att dom ska fiska kräftor till kräftskivan vi ska på imorgon. Pappa skulle ha vart med men han är sjuk, så jag fick fixa båten men de fixar jag :) Men skriver mer sen och kommer upp med lite dagens outfit och sånt :)

Puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0