Bennet imorgon! <33

Tjenamors!
(Eller hur säger man?)


Haha. The voice var inte lika kul i år som det var förra året. Fast det beroddenog på det varma vädret, man stog mest och kippade efter luft och tårka svett typ, haha!! Det var så jäkla varmt så ni anar inte! Asså det var det äckligaste jag varit med om. Mina kläder var bokstavligt genomsura ÄCKLIGT! Aja, gick ut efter ett tag för att jag höll på att svettas ihjäl där inne :p Knaas asså..
Sprang på massa sötnosar där också, först en badmintonkompis som heter Julia så jag stog och hängde lite med hennes kompisar ett tag. När dom skulle gå så skulle jag gå ut lite från folkmassan och försöka få tag på någon men då sprang jag på en till badmintonkompis vid namn Pontus :) Jätte kul att träffa honom, för det var ett tag sen! Samma sak med Julia självklart! Sen hade jag en jätte trevlig hemresa med också en badmintonkompis hah massa badminton det blev nu ^^ Men skit samma. Vi hade jätte trevligt och henne ska jag träffa imorgon. Ni vet Josefine som jag träffade för inte så jäte länge sen? Men änglahåret ni vet ;) heh

Men ska typ sova nu, så jag orkar komma upp ur sängen imorgon! Sov gott med er<33

Förra året jag var på the voice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0