Yeeeeeyh!!

Det var jätte fint väder idag när jag gick upp !! Eller det är det fortfarande så jag är verkligen på topp humör idag måste jag säga ! Snart ska jag , min syrra , min morsa och min bror åka iväg så jag måste kläpå mig och käka frulle nu !!

Anledningen till att vi måste åka iväg och så här tidigt är för att vi ska besikta huset (den nya delen) eftersom att dom gjort en massa fel ? Jag menar golvet lutar nere i köket , och i taket mellan den gamla delen och den nya delen var det värsta sprickan ?! Förjävligt asså .. Men nu måste jag dra och fixa mig klart !


Bild tagen från min fönster för ca. 10 minuter sen !

Puss Ha En Riktigt Härlig Dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0