Våren är här !!

Vill veta veta hur jag vet de ? Jo , det är super fint väder ute och det börjar klia i mina ögon och jag börja bli förskyld :)

Jag kan börja det hr inlägget med att jag HATAR pollen , det förstör min vår helt och hållet .. Jag går alltid runt och mår dåligt , mina ögon rinner , mina näsa kliar och allt e bajs .. Så nu vet ni de :)

Det bar rätt najjs i dag i skolan för vi gjorde typ nada ! Haha , inte bra men vafan de tar ju ett tag att komma igång efter lovet right `? ;)
Jag slutade tidigt idag så jag har legat i solen på min baksida ända sen dess att jag kom hem ! Skit najjs , fast snart ska jag till träningen , inte lika najjs för jag har inte lust ..

Imorgon blir det dax att uppleva lite gamla minnen , verkligen mysigt ! Och det behövs verkligen ! ♥

Men ska fixa nått att käka nu , puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan! Grymt fin blogg Kolla gärna min blogg kram <3

2010-04-13 @ 21:27:09
URL: http://ztalunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0