Valborg !! :D

Shoo !! Asså skit najjs kväll , oförglömlig även om den startade lite segt ..
Men först drog jag och träffde Jolle i centrum och då sprang vi på några kompisar som skulle iväg någonstans men jag och Jolle skulle först dra te Sumpan var det tänk men så blev det inte ..
Det var en kille som messade mig och frågade om jag visse någon fest i skogås typ men de gjorde jag inte men han ville träffa mig och Jolle så vi var men han och hans två polare , det var verkligen skit kul , skit kuliga killar måste jag säga !! Dom hette Mats, Viktor (Kungen) och Alex (Chefen) . Hade aldrig träffat dom innan , hade bara pratat med Alex innan för han e bästa kompis med min kompis från Bandhagen :D

Men i alla fall .. När vi hade varit hos Mats ett tag fick vi för oss att gå och bada och på vägen träffade vi Mickis och Feliks , dom är SÅÅ söta !! Aww :D , men när vi kom ner te vattnet så fick vi för oss ännu en knasig grejj , jag och Jolle badade toppless , de gjorde vi ju förra året me jöh ! Sen bar Viktor ner Jolle och Alex ner mig i vattnet och det var svinkallt !! Fast det var fett skönt när man kom upp :p Fick stå och kramas lite med Alex så man skulle hålla värmen :o , jaja ska sova nu är typ skit trött och fryser efter badet eftersom mitt hår e blött ^^

Godnatt , hoppas alla hade/har lika kul som mig !! Puss på rumpan :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0