Kommer ALDRIG sluta älska dig

Tänk att jag kunnat legat i din famn just nu
Tänk att jag hade kunnat få känna dina underbara läppar mot mina just nu
Tänk att det bara har gått två dagar utan dig
Tänk att jag redan saknar dig uta bara helvete redan

Har bara lust att ringa dig och bara säga hur mycket jag älskar dig
Säga hur mycket du betyder för mig
Säga att jag aldrig kommer glömma dig
Säga att du alltid kommer finnas i mitt hjärta

Du är det bästa som hänt mig gubben 
Hoppas du förstår de 
Jag vill inte vara utan dig
Det var du som fick mig att tycka livet var underbart
Du lyssnade på mig när jag hade något att säga
Du tröstade mig när jag var ledsen 

Vems famn ska jag nu ligga i ?
Vem läppar ska nu röra vid mina ?
Vem ska nu vara den som jag skriver "godnatt , jag älskar dig" till ?
Vem ska jag säga "du betyder allt för mig"till ?
 Vem ska nu få mig att tycka livet är underbart ?
Vem ska nu lyssna på mig när jag har något att säga ?
Vem ska nu trösta mig när jag är ledsen ?

Kommer aldrig ligga i någon annans famn
Kommer aldrig röra vi någon annans läppar
Kommer aldrig skriva "godnatt , jag älskar dig" till någon annan än dig
Du är den som alltid kommer betyda mest för mig
Ingen annan kommer få mig att tycka att livet är underbart
Ingen annan kommer kunna lyssna på mig så som du gjorde
Ingen annan kommer kunna trösta mig som du gjorde



KOMMER ALDRIG SLUTA ÄLSKA DIG ..
Även om det är över nu<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0