Tack snälla söta Johannes ! :D

Shoo !! Hade grymt kul i Enskede idag, tack snälla söta Johannes som tvinga dit mig !! Du är bäst !! <33:$
Förresten så måste du hålla me om att jag är en grym kortblandare ;) Right?

Har inte gjort så mycket mer idag faktiskt , men imorgon ska jag i alla fall åka te Farsta med Vickii ochkäka glass ! ^^ Kanske drar och träffar Toppiis eftersom att han vill träffa mig :D Känner mig så taskig mot han eftersom att jag aldrig träffar honom "/ Så kanske drar och firar valborg med honom , hih men vi får se

Vi hörs !! <33

Vad ska ni göra på Valborg ? :)

Kommentarer
Postat av: Johannes

Ja du var grym på att blanda :D <3

2010-04-29 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0