Sorry ..

Dålig uppdatering !

Idag har jag varit på gymmet med min kusin fast gjorde typ ingenting eftersom att jag e sjuk :( Buhuu .. Aja , sen har jag bara varit hemma.. JUSTE !! Haha , jag och Evelyn gjorde en låt idag som vi fick sjönga för halva klassen PINSAMT !! Fast den var fan as grym jöh , synd att man inte kan spela in den "/ Blääh

Igår hann jag med en hel del .. Först skolan och vi hade det andra nationella provet i matte , så slutade vi typ 11 och sen kom min bejbi hem till mig och vi hade verkligen SKIIT KUL !! Eller i alla fall jag .. ^^ Fast han skrattade ju lika mycket som jag så jag antar att han också hade kul.
Senare på kvällen drog jag och mamm till Solna på öppethus eller som dom kallade de "inpirations kväll" .. Det var skit kul de me , han som pratade hette Johan och var riktigt skönt , skrattade mycket under den tiden ! Kom hem vid typ 8 och jag var så himla slut så jag bara gick upp i sängen och somnade vid halv 9 , snacka om att jag är trött !!!

Aja hörs senare , pöss !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0