Snygga killar .. ;)

Tjabbah ! Hemma nu . Hann me en hel del i Haninge .. Först drog vi och solade som jag sa att vi skulle (a) ,sen efter de drog vi te donken och käkade glass och paj , lika gott som alltid ! HÖHÖ

Sen typ tänkte vi gå hem te Linn och sen skulle jag färga hennes hår med hon hade inte så mycket pengar så hon hade inte råd med en till hårfärg , inte kul med missfärgat liksom .. :s
Så det blääv inte så , så jag drog te gymmet och körde gärnet tills några dunder snygga killar kom , hih :$ Spanade in dom lite sen drog jag hem och nu sitter jag här .. :)

Nej skojja , det var bara några killar från min klass som kom och en till som gick i min skola förra året :) Så jag kunde köra färdigt , fast det hade varit najjs ändå att sitta och spana in lite killar ^^

Vi hörs senare pöss <33

Vad har ni gjort idag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0