Ny Kategori !

Kolla ! Nu har jagskapat en ny kategori under namnet "Påsk Lovet" , där kommer alla inlägg som jag berättar om vad jag kommer göra/har gjort under lovet ! Visst låter det bra ?

Just nu sitter jag och kollar lite på datan och så , har inte så mycket för mig och är rätt trött faktiskt . Tror jag kommer gå och lägga mig tidigt idag ! Och så snart jag skrivit klart det här inlägget så ska jag nog "ta hand" om mig själv lite grann , typ fixa mitt hår som behöver klippas ! och typ fixa mina naglar som är allderles för långa just nu , visst det är fint med långa naglar men dom får inte vara för långa heller !!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra . Eller jo , jag ska städa mitt rum , vilket jag gör typ varje dag nu för tiden (?!) menmen , det behövs ju ? Men måste STOR STÄDA för att vi ska besikta huset på tisdag , eftersom vi byggt ut !

Men ska dra nu , kanske skriver mer sen om jag hittar på något att skriva om ! Kommer nog skriva godnatt i alla fall ! Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0