Någon som vill träffas ? :)

Tjaah ! Vaknade precis upp i soffan vilket var riktigt skönt ! Asså vet ni hru lat jag är ? Det börjar bli pinsamt .. Jag sa ju att jag skulle till gymmet , vet ni hur de slutade ? Jo , jag gick och satte mig i soffan och kollade på .. Men efter typ 1 timme kom jag i alla fall iväg. Sen när jag väl kom till gymmet så gjorde jag typ ingenting , blääh ! Inge bra :)

Innan jag drog in till gymmet så sprang jag på Micke ocg stog och pratade med honom ganska länge , det va jätte trevligt ! Han är en riktigt gullig kille måste jag passa på att säga !

Nu ska jag typ fixa mig och försöka få tag på någon man kan träffa ! Vi hörs senare , pöss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0