Körtelfeber

HAHA !! Roligaste dagen jag spenderat på närakuten i Huddinge asså ! (har varit där ett par gånger nu) Jag berättade ju om att jag gick hem från skolan för att jag mådde dåligt och sen tyckte mamma och jag skulle åka och kolla ifall jag hade halsfluss så då gjorde vi de. 

Men i alla fall , först fick jag komma in i nått rum och då var det en kille som skulle kolla i min hals och kollade öron och lungor och det var ju pinsamt .. Jag hade varit med min syrra en snabbis på willys och då hade jag bara dragit på mig en tjocktröja och åkt och de hade jag helt glömt bort .. Sen när han skulle kolla mina lungor så fick jag sitta där med brösten upp i vädret , lite pinsamt .. :$

Sen fick jag ta sånt där prov i halsen och stick i fingret men det var inte halsfluss och sen fick jag komma in igen och jag trodde bara jag skulle få veta om jag hade halsfluss eller inte men nejnej .. Han kollade på mig med typ allvarliga ögon och bah : Josefin , sätt dig .. Och jag bah : wow .. Vad är det här nu då .. :|
Sen tittar han mig i ögonen och säger : Det finns inget tecken på halsfluff och den enda det kan vara då är körtelfeber så du får inte träna på 3-4 veckor och ingen kroppskontakt på 4 veckor .. Då tänkte jag att herregud .. En månad utan min pojkvän , jag kommer dö ..

När vi kom ut så brast min mamma ut i värsta gapskrattet , jag bah : Ehm .. Mamma ? Vad är det frågan om ?
Och hon bah : Asså den där läkaren kan inte sin sak .. xD Du kan knappast ha körtelfeber ! HAHAH
Hon e lite speciellt min mamma ^^

Haha , jag tyckte de va lite kul i alla fall , sen vet jag inte hur det är med er men aa ^^ HAHA
Men jag har INTE körtelfeber i alla fall !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0