Joss svarar

Kommentar : Lägg ut igen snälla gumman du sjunger säker jätte fint ! :D <33

Svar : haha nej gmn , det gör jag inte ^^ <33

Kommentar : Alltså josse ingen respekt allts hur kan du ta hem en kille och kolla på film? Alltså vad säger din kille om det här.. Enligt mig så är ju det här ingen respekt och ta hem nån kille och kolla på film. Vad kan din kille tänka på? Fy på dig..

Svar : Nu är det såhär , jag vet att min pojkvän litar på mig ? Bara för att jag har pojkvän så stoppar inte de mig från att umgås med mina kill kompisar för de. Jag menar har man en pojkvän som inte litar på än eller inte låter än träffa sina kompisar bara för att , så är det ingen kille att ha ? Men det är klart man blir orolig men det tror jag alla blir .. Men om det är din syn på saken så är det upp till dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0