Joss svarar

Kommentar : Hej igen josse, du jag kom på att du kanske borde testa och lägga in videoinlägg på dig själv. T.e.x när du har brottom elr nåt sånt och inte orkar skriva så är det ju alltid bra och göra så. Men sedan hehe fota idag under eran tjejkväll för att se vad för dumheter ni hittar på ;) Det var mitt tips för idag. Och du bloggar skit bra josse fortsätt så.

Svar : Hejhej ! Jo det var någon som tyckte jag skulle göra det förut men jag vet inte (a) heh , men vi får se hur det blir för de kan bli så löjligt ! Höhö , men kan självklart försöka ! Och till "tjejkvällen" asså det var mer att vi skulle umgås på dan och kolla på film , är med några andra kompisar nu ! Men kanske tar lite bilder nu om mitt batteri inte är slut på kameran ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0