Joss svarar på frågestunden

1. Oskuld? // Annika

Svar :
Nej , jag är inte oskuld :)

2.Har du och din pojkvän haft sex? // Emil

Svar :
Jaa , det har vi :)

3.Tycker du ska videoblogga, varför göru ingen sminkvideo typ?:) <3333333
Du sminkar dig jättefint! // Emelie

Svar :
En sminkvideo kommer uppså småning om , behöver bara batterier till kameran ! Taack ! <3

4.Kan du inte gör en sminkvideo och sånt. en video med din kille kanske? x) // Sara

Svar :
En video med min kille , hmm .. Vi får se hur det blir me de ^^

5.Skummelt! Du heter josefin morgård.. jeg heter josefine marigård:P // Lisa Josefine

Svar :
Heh ;)

6. Lägnd ? // Daniel

Svar :
1.63

7. Föredrar du tjocka eller tunna kuddar när du sover? :P // John

Svar :
Tjocka , helt klart ! ^^

8.Vilken typ av killar gillar du? // Petra

Svar :
Hmm , omtänksamma och roliga !

9. 1. Vad är hela ditt namn? inc, mellan namn och sånt (a)

2. Jag tror "Petra" vill veta mer om vad för slags killar du tycker om :), både ytre och inre. Tell us.

3. Tror folk är nyfikna på om du har haft sex, men jag är mer intresserad av hur erfaren du är? (a)

4. Hur kommer det sig att du aldrig träffar Kriangsak Thongsomnuk? :o han pratar väldigt mycket gott om dig :o tror han är nyfiken å intresserad på att träffa dig ?! :S // ToppiiS

Svar :
1. Josefin Matilda Morgård

2. Okejj :) Yttre tycker jag inte är så jätte viktigt, men det är klart att man ska känna sig trygg med den man är tillsammans med , man ska jag inte vara tillsammans med någon man tycker är ful.
Det inre är jätte viktigt tycker jag! Man ska ha en med bra peronlighet, men det är ju upp till var och än vad man är ute efter och jag gillar dom med bra humor, omtänksamma och snälla :)

3. Jag lovade att vara ärlig och det ska jag hålla. Jag blev av med oskulden för inte så länge sen , så jätte erfaren kan jag inte säga att jag är ^^

4. Jag är ofta väldigt upptagen så har inte riktigt haft tid , men ska försöka träffas så fort jag kan ! Och det är jätte kul att höra att han pratar gott om mig ;)
Hoppas ni är nöjda med svaren ! Men våga fråga mera , puss på er ! <33

Kommentarer
Postat av: ToppiiS'

Tack för svaren :) Tror Kriangsak Thongsomnuk kommer bli väldigt besviken och ledsen när jag berättar det för honom eller när han ser det här :/ menmen sånt är liveeet ! <3

2010-04-18 @ 21:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0