Joss rensar garderoben

Hej sötnosar vad har ni för er ? Jag håller i alla fall på att gå igenom min garberob , jag känner att jag har en massa kläder jag inte använder ? Känns riktigt onödigt , för det tar onödigt plats i garderoben juuh .. Så ska typ rensa klart i den och slänga in en massa i tvättmaskinen ! Är så dålig på att göra de ska ni veta och sen klagar jag på att jag inte har några kläder , smart vah ? :D HÖHÖ

Nästa månad ska jag köpa nya kläder , vilket jag gör typ varje månad ^^ Eller nej , förra månaden gjorde jag inte de ! Duktiga jag ! Nej men , just nu känner jag mig as taggad att typ träna och bli skit snygg till sommaren så att jag kan ha på mig de jag verkligen VILL ha på mig och inte ha kläder som "döljer" de man inte vill visa .. :$ Fast alla säger att jag är tokig när jag säger att jag vill bli smalare , men vadå , är inte de upp till mig ?

Men nu ska jag fortsätta rensa ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0