HonSomUppfyllerEraÖnskningar!

Nu tänkte jag vara jätte gullig och berätta vad jag och Vickii har haft för oss när vi var ute idag !

Först så var vi ute och gick lite i det underbara fina vädret ! Sen drog vi till sjötorp och gungade (en lågstadieskola , för er som inte visste de) , saknar de så himla mycket , asså det var så himla skönt , man behövde knappt göra någonting ! Så skönt verkligen ! Men det var inte de jag skulle berätta om .

När vi kom te sjötorp så satte vi oss på en gunga där på skolgården och det var nåra barn där också , och sen helt plötsligt kommer en liten kille med hans lilla syster och sätter henne på gungan och gör typ as mycket fart när vi satt på gungan .. Snacka om att vi skrattade som fan ! HAHA 

Efter de så drog vi hemmåt och på vägen så gick vi förbi en parkering och det har seriöst blivit en pool där xD Minst en meter djupt asså ^^ 

 
Haha , ja kastade en sten i "poolen"


Haha , bjuder på den BARA för att den var lite rolig ^^

Kommentarer
Postat av: Wille

Snabb du är med dina svar! ;)

Bara för att du är så snabb så lovar jag och checka typ in varje dag!! Och ska försöka komma med lite tips och kommentera lite oftare så att din blogg blir allt mer roligare. Menar inte att den är tråkig utan att det blir lit mer kommentarer du som gillar det.

2010-04-04 @ 20:55:00
Postat av: Felicia

Josse du bloggar bäst man fattar vad du bäretar!

2010-04-04 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0