Hjärnskakning..

Hej bloggen ! Hur mår ni ? Jag mår inge bra kan jag säga .. Imorse på idrotten fick jag veckans jävla smäll i ansiktet så jag fick nästan hjärnskakning , men har nog inte de för jag har sovit och jag vaknade , vilket känns mycket bra !! För har man hjärnskakning får man inte sova . Jag sov faktiskt typ 4 timmar , helt sjukt , asså att man kan bli trött av att få smäll i huvudet , knas .

Slutatde fan 12:00 idag , skit najjs . Sen efter de så drog jag och Vickii hem till mig och sen skulle vi göra våfflor men dom blev inge bra .. Så vi la oss på soffan och glodde film . Vinterviken hette den :)

Men nu är batteriet på datan slut , så måste sluta skriva , men vi hörs senare . Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0