Hemma nu !

Hejhej alla glada ! Förlåt att jag inte skrivit på hela dagen men jag har varit i Stan med Sofia ! Det var skit kul och jag lyckades flörta till mig lite pengar så jag köpte lite saker jag me ;) Kommer upp med lite "dagens outfit" bilder och på de jag köpte idag men kan inte göra det nu för att jag har inga batterier i min kamera just nu ! Så måste ta med mobilen !

Kanske ska sova hos Sofia idag , skiit mys !! Så vi kommer nog ta en massa bilder eftersom att hon är inte lika mesig som alla andra .. Hon bjuder i alla fall på sig själv som jag och Linn gör ? :o 

Men som sagt så hörs vi senare , puss på er , hoppas ni haft en lika bra dag som mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0