Happ , dax att ta fram vinterjackan , igen ..

Godmorgon !! Asså faan vad arg jag blev när jag drog upp rullgardinen imorse .. HUR FAN KAN DET SNÖA I APRIL !! Helt sjukt juh .. Asså tänk , igår var det fan varmt och man var ute med tjocktröja och tygskorna , men nu får man ta fram vinterjackan och vinterskorna .. SKIIT !

Aja strunt i de. Nu har lovet börjat och det känns grymt skönt , en hel vecka med BARA slapp , så himla skönt ! Fast det suger ju att det känns som att det är jullov eller nått .. Men jag ska nog försöka komma ut ändå , lite snö ska inte förstöra mitt lov inte ! Först ska jag i alla fall städa mitt rum , vilket jag ska börja med om en liten stund så inte hela dagen blir förstörd , för jag menar det blir ju inge kul ?!

Nu ska jag börja städa mitt rum men vi hörs snart PUSS

Jag tjuvstartade lite igår och bytte lakan , thihi ..



Före !! Halva lakanet ligger typ utanför sägen och två täcken på sängen , HAHA slarvmaja ..


Efter !! Mycket finare , eller vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0