God Morgon !

GodMorgon bloggen ! Fick halv dag idag ! På de två sista lektionerna så gick vi bara igenom ett papper som gick på typ en halv timme så jag slutade halv 12 idag , inte alla som får de bara sådär ;)

Asså värsta depp dagen idag i skolan .. Det har hänt för mycket på en och samma gång nu känns det som ..
Men skit samma ! Det är valborg imorgon och då ska alla ha jätte kul , visst ?

Förresten , vad ska ni läsare göra på valborg ? :)

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , dom enda som jag har lust att träffa idag slutar inte förens typ 2 halv 3 så det suger ju .. Men mina underbara badminton kompisar ville att jag skulle komma te träningen bara för att dom skulle få trösta mig och för att jag skulle ha lite kul så skanog dra dit !!
Det är nu man förstår vilka underbara kompisar jag verkligen har .. <333

Men vi hörs senare , puss !! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0