Glad påsk på er !

Tjaah bloggen !! Idag har jag faktiskt varit jätte snäll och duktig . Jag har hjälpt pappa att slänga en massa skit på tippen . Vi åkte 2 gånger och vi höll på fan halva dan xD Och sen på tippen så sprang jag på två kompisar , kan ni tänka er ? Att springa på TVÅ kompisar , på TIPPEN , gud det är inte varje dag ! HAHA
Just nu är mormor och hennes sambo här och dom sitter typ i köket och snacka blajj medans jag och pappa sitter i vardagsrummet och kollar tv !

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer , kanske ska ta itu med det sista jag har att göra med X om jag pallar men annars kanske jag drar ut med någon polare eller nått !! Men vi hörs senare

GLAD PÅSK !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0