Ganska coolt att man är taggad på plugg.. ^^

Tjaah !! Slutade tidigt idag , skit najjs , eller hela dagen har varit najjs ! Engelskan är dock ett undantag .. Men , dagen började jag med Engelska sen hade jag rast till typ halv 10 för då hade jag utvecklingssamtal vilket gick grymt bra. Fick veta att om jag bara kämpa lite till skulle jag kunna höja mina betyg jätte mycket ! Det kändes verkligen jätte bra.

Senare vid 11.40 hade vi nationella i matte och jag trodde att det skulle gå åt helvete .. Men nejnej tvärt om ! Jag svarade på alla utom två eller den ena svarade jag på hava på typ ^^ heh menmen , måste fortsätta med min SO nu , hörs senare puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0