Förlåt !!

Hejhej ! Förlåt för dålig uppdatering idag , men jag har verkligen varit jätte upptagen så inte haft tid att sitta vid datan en enda sekund !

Imorse fick jag gå upp tidigt för att det skulle komma en kille och fixa ventiler i våra rum för att dom inte hade satt upp dom , så jag fick gå upp tidigt idag igen -.- *suck*
Fast när han kom så gjorde de inget att jag fick gå upp lite tidigare eftersom att han var så sjukt snygg !! Han åkte iväg en stund och då gick jag och fixade mig som fan bara för att ahn vr så himla snygg , vill ju inte se ut som en apa när jag har snygga killar hemma ;) Haha

Nej skojja bara , jag har pojkvän , håller inte på sådär. Jag satt och såsade framför tv:n och väntade på Vickii och Eve ! Men vi hade typ skit tråkigt i början , jag menar vi satt vid köksbordet hemma hos mig och åt nötter ? HAHA Men sen skulle Evelyn gymma så vi drog till gymmet i Skogås och hade as kul ! Sen drog vi till Willys och köpte godis , så tjocka som vi är ! Sen var vi hemma hos mig och spelade guitar hero och sing star , skit kul verkligen eftersom att ingen av oss sjunger fint !!

Just nu sitter vi hemma hos Vickii med varsin data och spelar lite , så sociala är vi ! Heh men men , ska vara lite social med min kompisar nu , vi hörs , puss på er !!

P.S , det kommer bilder inatt eller senare imorgonbitti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0