Fest på bussen !!

Shoo !! Dagen har än sålänge faktiskt varit både skit najjs men ändå skiit dålig ..
Imorse så var jag faktiskt grymt duktig och cyklade te skolan :D dessutom så skjutsade jag Vickii !! Och sen cyklade vi även lite när vi var i skolan.
Vi slutade fett tidigt idag så vi drog te Farsta vid typ halv 12 och kollade lite i affärer och sen käkade vi glass på donken ^^

När vi skulle hem och väl satt på bussen kom det typ as många ungdomar som drog på värsta sterion på bussen och de hade varit och fixat öl till ikväll ! Och sen när bussen åkte var den knökfull verkligen , och några var till och med packade , HALV 1 PÅ DAGEN ??!! Sjukt xD HAHA  , när vi hade börjat åka drog dom igång sterion på skit hög volym och alla på bussen började sjunga och skrek typ VALBORG !! över hela bussen ^^
Sen satt det typ en surtant bakom mig och va skit grinig och tittade på dom som om dom var dumma i huvudet xD !! Hahah

Men i alla fall , när jag kom hem så hämtade jag lite grejjor och drog hem te Vickii fast vainte där så länge för jag var tvungen att duscha och skit ^^

Men hoppas ni får en bra kväll allihopa så hörs vi imorgon om inte lite senare !!

Pöss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0