victoria gästbloggar

Shooooooooooo alla mina homeis:D:D vad fifflar ni med? Jag sitter med den självaste josefin morgård o vi vräker i oss allt som finns:D (fan vad tjocka vi är, MEN VI VEEET!!) Idag var de en feeettt pinsam dag. Vi skulle köpa godis sen skulle vi väga de eller va fan de heter:D då tröckn ja 50 gånger på en cp knapp-.- sen kom de fram en skit söt kille ( ELLER OKEJ, HAN VA MAN MED FRU O BARN, MEN VEM BRYR SIG?) O BA TRÖCK PÅ DEN STÖRSTA knappen som de stog kronor på:O
Aa de är min vardag! Men vem bryr sig:O TROR NIATT NI ÄR SÅ JÄVLA BRA SJÄLVA ELLER? NEJ BECAUSE IM THA BEST!






SCHHHH EN HEMLIS: Jag är maffia boss number 1: I work undercover......

ps: Jag känar grymt med cash.. Mina ögon seer ut såhär $:D:D:D:d:D:D










AJAAAAA SKIT NER ER ALLIHOPA NI HAR INGET LIV SOM SITTER O LÄSER DETTA. MEN DE HAR JAG EFETRSOM JAG SKRIIIVER!!!!!!!!!1

BYEBYEBYEBEY FUUCKERS!!!

// VICAN

Ps , bilder kommer // korre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0