KALLT :O

Hejhej alla :) Sofia gick typ precis här ifrån lr .. haha för en timme sen , men skit samma :D Vi har varit i Skogås och vi träffade lilla Matteh men han var nt med oss så länge ..? Sen skulle vi dra te mig men vi missade precis bussen så vi hängde inge på Statoil en 30 minuter typ :p Bara för att det var så jädrans kallt ute ? :o Liksom nu var de typ -7 grader och de sägs att de ska bli -16 :o men man vet aldrig , lita aldrig på väderprognoser .. ;) 
Sen när vi väl satt på bussen träffade vi Mackan :D , så vi hände me han en stund te Thomas och sen drog jag och Sofia te mig och kollade film :) 

Som sagt , imorgon ska jag till min farmor och fira jul :p Sen ska jag träffa min skrattfia :* (vican) och vi ska shopa skor , för mina e typ helt trasiga så jag blir blöt så fort jag går ut ? Inge kul så de ska vi ändra på ;)

Godnatt alla ! Vi hörs imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0